fredag den 5. marts 2010

Så er det næsten weekend

Juhuuu så er det næsten weekend. Ugen har budt på mange hyggelige og spændende dage.

Tirsdag var jeg til et spændende foredrag på mit arbejde omkring stresshåndtering. Efterhånden synes jeg måske, at vi ved så meget om stress, at noget af det bliver banalt. Foredragsholderen var Bjarne Toftegaard. Han var gået ned med stress, og det havde taget ham 2 år at komme tilbage. Årsagen var hans arbejde og hans kones død.
Nå men det mest interessante var egentlig hans tanker omkring, hvordan vi tænker på tiden, og netop det synes jeg er meget interessant. Jeg føler mig tilfreds og lykkelig, når jeg giver mig tid til at tænke over, hvordan jeg har lyst til at bruge min tid. For alt handler vel om, hvordan vi prioriterer vores tid, hele livet igennem. Jeg prøver at stoppe op en gang i mellem og tænke over min prioritering af min tid, og gøre mig bevidst om hvorfor jeg vælger som jeg gør.

Bjarne Toftegaard har en hjemmeside : http://www.forebygstress.dk/


Resten af ugen er gået med håndarbejde. Fantastisk! Det er blevet til en næsten færdig strikket trøje til baby, en buksedragt og en nederdel til Anna. Buksedragten passer desværre overhovedet ikke. Ikke alle har krop til at gå med buksedragt.... Håber jeg kan give den til en anden, der kan få glæde af den, for den er virkelig fin og fuld af sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar