fredag den 27. august 2010

Sikke en uge

Denne uge slutter heldigvis med en weekend. Sådan næsten da, for Steffen skal arbejde søndag. Men hold da op det har været enhård uge. Caroline fik 40 i feber onsdag, bare sådan i løbet af et par timer. Fuldstændig fyldt med forkølelse i hele hovedet. Øv, det var rigtig synd for hende. Så jeg lukkede ikke et øje hele natten. Til midnat sendte jeg Steffen ind på sofaen, for kunne godt se, hvor det hele bar hen. Jeg bliver aldrig vant til at få så lidt søvn. Det er noget af det værste jeg ved. Mit humør er simpelthen så dårligt dagen efter.

Heldigvis har hun det bedre. I morgen står den på afslapning, og søndag skal jeg til polterabend-frokost, for der er nogen, der skal giftes om uges tid. Uhhh glæder mig sådan til at fejre deres kærlighed. Det bliver stort.

Det er mig! Træt!

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar