mandag den 10. januar 2011

Endelig færdig

men desværre for lille. Jeg har endelig fået syet de sidste sting på Colette kjolen, som jeg startede på til syning hos Line. Jeg synes, den er blevet sød, men den næste skal være en størrelse større. Heldigvis er det allerede på torsdag, jeg skal til syning igen.



Det er nemlig ikke blevet til særlig meget krea den sidste måned. Jeg synes, Caroline med alderen kræver noget helt andet, så dagene går så hurtigt. Og nu har vi taget hul på den tredje sidste uge, inden jeg starter igen.

4 kommentarer:

  1. Ja den er da blevet så sød!! Hmm kender det alt for godt med tiden der går for hurtigt! Jeg starter arbejde om præcis 14 dage, også efter barsel.

    SvarSlet
  2. Hej Nathja
    Den er sørme blevet fin:)
    Her er et link til kaninvest beskrivelsen: http://theillferrold.blogspot.com/p/tutorials-diy.html
    Vi ses torsdag
    */Cecilie

    SvarSlet
  3. Tusind tak Cecilie :) Hyggeligt at møde dig i torsdag.

    SvarSlet