søndag den 23. januar 2011

Stilhed

på bloggen, men ikke i det lille hjem. Vi har på skift været nede med omgangssyge. Det er bare ikke rart. Anna er ikke ramt, og vi krydser fingre for, at det er ovre, og at hun ikke skal igennem det. 

Jeg har fået lavet lidt indimellem. Blandt andet en colette kjole i denim. 

Og så er jeg jo inspireret af hende her ligesom de andre på mit syhold, så jeg skulle da også lave en colette i tern ligesom Line (og også en pung, men den må i se en anden dag)

Derudover er det blevet til et par penalhuse. Det store til Anna. Hun har selv valgt stoffet. Jeg troede jo, at det var uproblematisk at tage et barn med i stof2000. Men nej. Anna blev helt forelsket i det her stof, og da stof jo er en sund interesse, fik hun lov at få lidt :)

Det lille penalhus er til en helt særlig ven, jeg har. 

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor har du været flittig!!! Nu må sidder Colette da bare på rygraden. Sådan! Ses torsdag....det er så længe siden.

    SvarSlet
  2. iiiii jeg må også have en ternet colette -hvor er den skøn! glæder mig til torsdag, smil fra mig

    SvarSlet
  3. Hej Nathja, hvor er de bare blevet flotte, både kjolen og penalhuset :-) Hehe børn i Stof2000 er altis spændende, især det stof med palietter og det der glimter er min datter helt vild med.
    God søndag!Kh. Linda

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine kjoler du har fået lavet! Vi ses torsdag. knus

    SvarSlet