onsdag den 17. februar 2010

Endelig barsel!

Så er jeg endelig gået på barsel. Jeg har glædet mig rigtig meget, men nu når man sidder her og tænker på at man først skal tilbage på arbejde 1. januar 2011... 2011... der er jo hundrede år til.

Den første dag er også gået stærkt. Anna kom først i vuggestue kl. 10, og jeg havde en del mails, der skulle læses, inden vi skulle til endnu en samtale på Riget. Nu har vi fået en plan for fødslen og hvordan de næste uger skal foregå. Det er nu meget rart. Nu kan jeg koncentrere mig om at nyde Anna, og masser af fritid.

Lige nu sidder jeg og er hammer træt. Steffen har en masse drenge fra arbejde til middag. Men jeg falder snart om på sofaen. Og så beder jeg til at Anna kan sove hele natten. Det kunne være så dejligt for hende.

Morgendagens projekt er at få købt noget stof til et par sommerbukser til Anna. Det har jeg villet i så lang tid og nu skal det altså være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar