søndag den 14. februar 2010

Søndag!

Peter og Claus er taget hjem, og der er træthed at melde i vores lille hjem. Heldigvis har Anna sovet 2 timer til middag, hvilket hjælper rigtig meget.

Polterabenden i går gik fint. Det var lidt svært at være med til aktiviteterne med den store mave, men det var hyggeligt at være sammen med alle Louises veninder.

Undervisningen i lapdance må jeg dog indrømme slet ikke var noget for mig. Instruktøren gav den hele armen. Ved ikke om jeg er al for genert eller sippet til den slags, men jeg finder det ikke spor interessant, og Steffen kommer aldrig til at opleve mig gøre et seriøst forsøg på at udføre en lapdance. Han virkede ikke spor ked af det, da han fik den meddelelse....

Der er nu 2 dage tilbage på arbejde. Det er mærkeligt, at det allerede er tid til at gå fra på barsel, men jeg glæder mig. De sidste uger har været hårde og jeg er træt, og jeg kan mærke, at jeg har svært ved at finde gejsten til projekterne på arbejdet. Jeg er ikke på samme måde som sidst trist over at skulle undvære arbejdet i et lille års tid. Jeg glæder mig til at have fokus mere et sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar