søndag den 7. februar 2010

Fantastisk formiddag

Det har simpelthen været en dejlig formiddag. Det startede ellers skidt, da vi blev nødt til at aflyse vores frokostdate, fordi Anna havde feber. Vi tager simpelthen ikke chancer i øjeblikket. Men hun har bare nydt at gå rundt herhjemme med os begge to, til trods for feberen. Så jeg har fået symaskinen frem igen. Den har ellers været pakket væk siden min barsel sluttede. Det var bare så dejligt at sidde der og få lov til at sy. Syede godt nok sengetøj, men alligevel- jeg fik lov til at sy. JUHUU!

Anna spiser æbler i øjeblikket- mange æbler. Det skal være dem fra Årstiderne, for de er sprøde og lidt sure. De første mange æbler blev spist hele... og med hele menes alt undtages stiklen. Jeg synes, at det er lidt klamt, men som Steffen rigtig nok siger, så er de jo økologiske hele vejen igennem.

Ærgeligt at weekenden snart er over. Ih hvor jeg nyder, at vi alle tre er sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar