mandag den 22. februar 2010

Ikke stresse!


Er der noget mere irriterende end når ens naboer laver noget badeværelse... For helvede hvor de larmer, og jeg prøver virkelig at sige til mig selv, at jeg ikke skal hidse mig op...


Nyder at være på barsel. Det er bare en uge med så mange lægeaftaler. Det er faktisk lidt træls, men igen ikke stresse...


Weekenden er gået med en hyggelig fødselsdagsfest hos Louise. Det er nogle søde veninder og jeg nyder at være med, selvom jeg er den eneste med barn og den eneste der ligner en flodhest... Pu ha er ved at være stor. Ikke bare stor men rigtig stor.

Søndag var afsat til Steffens familie, men jeg var træt og havde kvalme, så det var en lang eftermiddag.


Juhuu endelig er jeg kommet rigtig godt igang med at sy. Er næsten færdig med jakken til Anna. Det er så dejligt afstressende, bortset fra når de samtidig borer og hamrer nedenunder. Men prøver virkelig ikke at stresse over det.....


Billedet er Anna på vej i vuggestue med hendes Pingvin Hola... Det er fra vores ferie på Mallorca og total yndlingsbamse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar